niedziela, 18 października 2015

No witam!

Cześć,

przed Wami grzeczny Michał, więc się przedstawię. Jestem zwykłym chłopcem który uwielbia podróżować. Z pasji założyłem wraz z Pawłem i Rafałem zespół addicted2fun, którego działania są odzwierciedleniem naszych zainteresowań. Najbardziej dumni jesteśmy z organizacji trzech (czwarty w majówkę 2016) Wyścigów Autostopem z Poznania. Ale bawimy się w różny sposób: organizacja turniejów, spływow, imprez. Robimy co wymyślimy, co lubimy i czym się jaramy ;)

Ja po krótkim okresie skupienia się na wielu dziwnych rzeczach (szkoła, praca, mieszkanie, warcaby itp) wracam do gry. Będę jeździł. Tam gdzie chcę. Jak zabraknie hajsu to chwilę popracuję. A potem znowu pojadę. W 2016 roku ruszę dookoła świata. Gdy mi się znudzi, to pomyślę o kapciach, gazecie, piwie i psie. Na razie mi się nie nudzi. Będzie dobrze, lecimy tutaj ;)

Czasami coś napiszę, wrzucę jakąś fotkę, postaram się posklejać nawet jakieś filmiki. Będzie pewnie bardzo śmiesznie (dla mnie). Wyjdzie raz lepiej, raz gorzej. Chcę mieć przede wszystkim pamiątkę, bo zapominam strasznie szybko. Ale jak okaże, że ktoś mnie zacznie hejtować to będzie fajnie. Wyjdzie, że nie tylko ja tu zaglądam ;)

Do tej pory licznik zatrzymał się na (chyba) 24 krajach. Wiadomo szału nie ma, ale nie o odbębnianie tu chodzi. Nie da się jednak ukryć, że cieszy kolejny kraj i nowe wspomnienia.
Odwiedzone raz, lub kilkukrotnie (przejazdem się nie liczy :P): Andora, Anglia, Austria, Białoruś, Chorwacja, Czechy, Filipiny, Francja, Hiszpania, Holandia, Iran, Litwa, Maroko, Niemcy, Norwegia, Rosja, Słowacja, Turcja, Ukraina, Uzbekistan, Watykan, Węgry, Włochy.
Wszystko to tanie wyjazdy, bawić się na all inclusive nie dane mi było.
Do tej pory wiele podróży odbyłem z Dominiką, a to co przeżyliśmy wrzucaliśmy tu: http://uzaleznieniodpodrozy.blogspot.com/

Bawcie się dobrze (i grzecznie),
miś




Lotnisko Katowice Pyrzowice, godz. 6:14. Niewyspany i nieumyty - czyli wyglądam jak zawsze.
Serio starałem się składnie pisać.



1 komentarz:

  1. Świetnie! Teraz będę codziennie siedzieć w pracy i wam zazdrościć! dzięki!

    OdpowiedzUsuń